Dag 15 gehad, hallo Sebree, op naar het pontje

26 mei 2023 - Sebree, Verenigde Staten

BAM! 170 kilometer gereden.

Ik wilde, Nee wij wilde, graag slapen in de baptisten kerk in Sebree. En om dat te realiseren zonder teveel aan kilometers te verliezen moesten we een dikke 1K maken zoals dat blijkbaar genoemd wordt. Een 1K blijkt een 100 mijlen rit te betreffen. Mooi allemaal maar dat is dus 160km.

Het was de moeite waard. We zijn aangekomen bij een kerk van goede proporties. In de kelder een storm kelder waar de gemeente kan schuilen voor de storm. Een grote ruimte met kamers speciaal voor 'cross country's cyclist. Tv, boeken, tafeltennis, poolbiljart (kapot) allemaal aanwezig.

Het fietsen was saai na 125 km had ik het wel gezien. Gelukkig wind mee en minder heuvels. Vandaag zullen de heuvels terugkomen maar de wind in de rug blijft gedeeltelijk en na 105 kilometer hebben we onze bestemming bereikt.

Ik fiets momenteel samen met Rodney en Owen. 60 en 23. Rodney vliegt, niet bij te houden met zn smalle bandjes en Owen is een langzame vogel maar hij komt er wel.

Ik begin langzaam in een ritme te komen en dat is goed, want het voelt soms alsof ik een Jesus eind gefietst heb maar ik ben nog niet eens op een kwart.

1. Rick Baardagaam:
    26 mei 2023
    Als ik op de kaart kijk lijk je wel voorbij de kwart te zitten. Zelfs een beetje richting een derde.
  2. Gerrie Toetenel:
    26 mei 2023
    Dat klopt wel een beetje
  3. Alies:
    26 mei 2023
    Wat leuk dat je een stuk met andere fietst, en wat een afstand al zeg!!! Knap hoor👍blijf genieten he😘😘
  4. Gerrie Toetenel:
    26 mei 2023
    Het wordt ook steeds leuker
  5. Jack:
    28 mei 2023
    Indrukwekkende trip G! Fijn ook dat je even kunt optrekken met andere avonturiers.
    Mooie verhalen 😊
  6. Gerrie Toetenel:
    28 mei 2023
    Dank Jack en ben pas net begonnen