Bim Bam Bom, 5.000 kilometer!

27 juni 2023 - Wisdom, Montana, Verenigde Staten

Vandaag ben ik over de grens van 5000 kilometer gegaan.

Het uitzicht onderweg blijft fenomenaal

Dat had ik 3 weken geleden nooit verwacht. Ik weet nog heel goed dat ik mij de eerste dagen af heb gevraagd hoe ik dit zou gaan redden. Ik zat op gemiddeld 90 dollar per dag, vroeg mij elke dag af waar mijn volgende slaapplaats zou zijn en kocht mijn water en eten in veel te dure 7eleven winkels.

Er is veel veranderd. Inmiddels ben ik al aardig thuis in het vinden van (goedkope) slaapplaatsen. Koop ik mijn eten en drinken bij de goedkopere winkels en heb ik altijd reserve eten bij me in geval van nood. Ik zit gemiddeld op 30 dollar per dag. Ik ga alleen in nood nog maar naar een motel, alleen als er nergens een warmshowers te vinden is. Ja het gaat goed.

Traktatie voor het behalen van de bijna 5.000 kmOns verblijf in Dillon

Ik rij nog steeds samen met Owen en Rodney. We leren elkaar steeds beter kennen. En het is nog steeds gezellig. We fietsen op ons eigen tempo. En elke avond samen ergens slapen.

Lekke band? Niks aan de hand

Vandaag ben ik dus over de grens van 5000 kilometer gegaan en heb nog een kleine 1500 over. Mijn lichaam is gewend aan het fietsen geraakt en heb geen klachten gehad zover. Geen valpartijen of andere problemen. Wat wil een mens nog meer?

Morgen gaan we naar Darby om vanaf daar naar Missoula te gaan. Daar gaan we een dag langer blijven. Kan ik aan mijn Amerikaanse kennis gaan werken. Lekker gluren in winkels en musea. En dan op naar de laatste kilometers.

Eindelijk!

1. Manuela:
    27 juni 2023
    Heerlijk om te lezen dat het goed gaat!! Op naar t laatste stuk!! X
  2. Gerrie Toetenel:
    29 juni 2023
    Zeker weten, en dan kom ik snel gluren bij jullie!
  3. Alies:
    27 juni 2023
    5000 km!!!! Wat een prestatie. En fijn dat je het zo naar je zin heb met 2 fietsmaatjes. Blijf genieten he!! 🚴‍♂️🚴‍♂️😘
  4. Gerrie Toetenel:
    29 juni 2023
    Zeker Alies! Het is onwijs gezellig en ik kijk mijn ogen uit.maar ben snel weer terug, mis werk ook hoor. Dat ik dat zeg verbaasd mij ook haha
  5. Oukje:
    28 juni 2023
    Fijn dat je droom tot hier gekomen is.
    John volgt je op de voet en jouw lijst ligt binnen handbereik. We zijn heel trots op je alleen het aantal km blijft elke dag een strijdpunt. Maar ik sta aan jouw kant 👍🥰
  6. Gerrie Toetenel:
    29 juni 2023
    Dank moeder, het gaat mij steeds beter af. Ik ben er ook blij mee. Ik kom in een Amerikaans tijdschrift omdat ik met maar liefst 56 kilo rond rij. Fiets en bagage. Foto volgt 😘
  7. Alies:
    29 juni 2023
    Werk missen!!!! Hahaha, maar ik mis je gesprekjes ook wel hoor😉
  8. Gerrie Toetenel:
    4 juli 2023